Äntligen helg!!!

Så känner jag varje fredag! Jag älskar nästan fredagar mer nu för tiden än när jag jobbade! Fredag innebär två dagar med någon som kan ta hälften av klättringarna på köksbordet, soffbordet, rymningsförsöken, nattningarna, blöjbytena... dvs LYX!

Den här helgen tänkte jag dessutom skämma bort min karl med nyttig men gooooood mat. Blir helstekt fläskfile med ugnsrostad mandelpotatis och babyspenat en dag och kycklingrullader med salami och färska örter med sallad den andra dagen.. mmm längtar redan :-) min karl har det bra :-)


(kycklingrullader, bild lånad från Tasteline.se)

Dock känns det just nu som att klockan är över 12.. men det är hon inte.. knappt passerat 10.. är väl så när man får gå upp tidigt.. blir värsta rivstarten på dagen. Ska försöka städa klart huset idag, tvätta lite (till) och i eftermiddag ska det handlas så då möter vi upp pappa P i stan. Så hinner inte sitta här bara att köra igång :-)

Trevligt helg på er allesammans!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback