Nu är det fart under galoscherna..

Skulle egentligen tittat på skidskyttet men av någon anledning lockade pysselbordet mer... Båda barnen sov efter en lång promenad i skogen med avslutande pulkaåkning. (Kan meddela att det tydligen är myyyyycket roligare att titta på när stela mamma och pappa åker pulka än att åka själv. Var gång vi kom farandes skrattade Emil tills han trilla.. Vi är tydligen tragiska :-) haha) Men kors i taket, idag fick jag gjort en LO. Har i princip inte gjort någon sedan vi blev gravida med Emil så senvintern 2010.... uj.. men nu har inspirationsproppen lossnat.

Blev en bild på Emil när han får smaka gröt för första gången. Nu finns det iaf en till bild i hans album :-)



Utgick från ett vitt cs och använde mina nyinköpte washitejp (älskar dem redan så kommer nog trilla in några fler i pyssellådorna i veckan), knapparna är urgamla (typ mitt första inköp när jag började scrappa haha). Har stämpat tegelväggen med en akrylfärg som heter Emerald (som glimmar lite) och bokstäverna högst upp är målade i samma färg då jag inte hade några andra som passade. Bakom kortet sticker det fram en tag som jag skrivit lite om dagen på. Har både svårt att få in journaling så det blir snyggt synligt och dessutom skriver jag som en kråka.. så bra att man kan gömma det istället. Han var så liten min stora grabb :-)



Vart faktiskt riktigt nöjd med den här också. Vad har hänt liksom? Har jag sänkt mina krav eller har det faktiskt gått bra sista dagarna?? Vem vet, bra är det iaf.

Nu ska jag gå och åtnjuta en nygräddad biscotti och njuta av återstoden av den här underbara helgen!

Inte svårt att njuta med en sån här fin familj!



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sis

mycket fint!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback