Tiden räcker inte till... inte jag heller för den delen.

Ja så kan man iaf sammanfatta senaste månaden. Finns så otroligt mycket jag vill göra men dagen har bara 24 timmar och jag behöver verkligen sova en del av dem :-) Men lite hinns med. Det har fixats i trädgården. 1 rabatt på baksidan är borttagen, framsidan är uppgrävd och andra rabatten på framsidan är iaf nerklippt och rensad. Vi har hunnit fälla träd och tyvärr har inte mycket blivit så mycket klyvt då jag lyckades klyva yxan :-)

Men ett pysselprojekt har jag hunnit med :-) En 20-års present.









Gillar vikningen skarpt!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angel

Skitsnyggt gumman!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback