Vårt underbara tillskott har nu kommit!!!!

Igår trillade sms:et in och vi kunde efter enbart 1½ dag åka och hämta vår espressomaskin! Och än så länge är den värd varenda krona! Love love love!!!! Lycka på hög nivå!

Har äntligen fått tummen ur ändan (nu när man blivit sjuk och har lite tid över, jäkla bihålor) och fört över bilderna på canvasdukarna jag gjorde på mina småkusiner. Den på minstingen finns tidigare i bloggen så den lägger jag inte upp en gång till. Den första är på den äldsta Clara.



Sen har vi Anton.. Tyckte det var riktigt svårt att försöka göra något lite mer "pojkigt"... Tyckte allt blev tjejigt hur jag än gjorde.. Men här är resultatet.



Annars spenderas all tid till att förbereda, planera och ordna allt inför köksbygget. Snart dags att sätta igång. Mindre än 4 veckor kvar. Ska fylla på med alvedon och medicin så jag orkar hänga med gubben och beställa tapeter och kakel idag efter att han slutar jobb. Får väl sätta oss ner och göra en arbetsordning för allt som måste göras inför den 25:e. Men det blir ju ett perfekt ämne att göra ett minialbum om :) Stackars byggare som kommer att fotas i tid och otid..  :)

Nu börjar det bli dags att krypa ner under filten i soffan igen. Orken tar slut lite snabbare än vanligt idag..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback