Äntligen en ledig dag.. avskyr 6 dagars veckor.

Man kanske ska vara tacksam för att man överhuvudtaget har ett jobb.. men ja jag vet inte.. gillar fortfarande inte 6 dagars veckor. 3 dagturer följt av en ledig dag när man nästan känner sig bakis för man är så trött fortfarande följt av 3 kvällspass... känns som att man är mer på jobb än hemma. Och dessutom jobbar karln kväll den här veckan. Så måndag-onsdag syns vi 15 min på morgonen och 15 min på kvällen om jag orkar hålla mig vaken tills han kommer. Inte kul alls faktiskt.. Nästa helg blir det 3 dagars ledigt iaf.. sköööööönt.. Och ev. kommer Linda hit på måndag och scrappar.. längtar redan.. behöver en inspirationsboost..

Annars så fortsätter julkortsverkstan.. har blivit nästan 2 julkort per kväll den här veckan. Så det tar sig. Försöker prova mig fram och se om man kan göra några enklare varianter.. men jag vet inte blev inte helt nöjd med det som ser ut som ett vanligt "vykort". Sen har det blivit ett par farsdag-kort. Ett till min pappa och en till svärfar. Jag var initialt inte ett dugg jäkla nöjd.. men jag vet inte.. känner nog ändå att de duger...  :) det är svårt när inspirationen är låg.







Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback