Jobb jobb och inget pyssel gör marie till en ledsen flicka..

Nu börjar abstinensen göra sig påmind.. Behöver få vika ett papper, montera en blomma eller något.. pysselångesten växer.. vilken jäkla tur att man är ledig imorgon. :) Nu gäller det bara att mota Olle i grind så man inte låter den där här begynnande förkylningen att få fäste i kroppen.. Så idag blir det c-vitamin och rödvin.. ja rödvin är ju packat med antioxidanter.. så det måste ju vara bra för en ;)

Har inte blivit ett enda pysselprojekt på hela helgen så har inget kul att visa upp. :( Men nya idéer är under bearbetning. Tror det är dags att vila julkortstillverkningen lite och göra någon LO till. Jag inväntar bara mina fina retro flower-stansar. Såg ett sånt fantastiskt bra tips på hur man gör egna superfina blommor utifrån retrostansarna.. så var bara tvungen att köpa dem. Nu är jag inte expert på länkar med mera men du hittar tutorial här under "12 september 2009" bara att scrolla ner på sidan. Jag älskar idéer som innebär att jag inte hela tiden måste köpa allting färdigt. Tänker prova göra liknande blommor med kaffefilter som man färgat med. Spännande :) vill att de ska komma nuuuuuu så jag kan börja! Haha.. ibland undrar man hur man fyllde dagarna innan man upptäckte pysslets magiska värld :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback