Idag har varit en lång dag..

Idag var det dags för återbesöket på gyn-akuten. Och allt såg ut som det skulle igen. Så nu blir det väl bara att vänta på att vi kan försöka igen. Försökte få lite information från läkaren om hur oddsen ser ut om vi får ett missfall till och ja det verkar ju inte alltför bra. Så vi får väl hoppas att nummer tre blir lucky number 3 för oss. Vi vill inget annat än utöka vår familj men ja det verkar svårt..

Men idag har jag iaf fått lite pyssel gjort. Bra sätt att rensa tankarna på. Idag har jag äntligen fått klart grattiskortet till min "svägerska" som fyllde 18 häromdagen! Provade på en ny vikning så det blev ett crisscross-kort. Sparsamt dekorerat men jag tyckte pappret var så fint bara som det är.




Tyvärr är inte bilderna de bästa. Jag får fortfarande inte kameran att samarbeta med mig. Vet inte vad jag gör för fel.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angel

Heeeej gumman!

Vad skönt att det såg bra ut idag hos gyn. Mindre bra att chanserna att få till det igen verkar vara mindre. Jag håller alla tummar och tår för att ni ska få till det "själva".



Kortet blev jättefint!

Ska lifta det till ett av julkorten.



Vi ses på tisdag och det ska bli sååå kul att träffas igen och scrappa heeeeeeeeela dagen..

Stora kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback