Lite bilder... på senaste verken...

idag är det fredag... eller ja.. för mig iaf för er andra är det väl en alldeles vanlig onsdag.. men nu har jag två lediga dagar att se fram emot. Kan dock inte säga att det kommer bli så mycket avslappning har möten, flyttstädning och ärenden som jag måste göra klart.. Men visst är det skönt att slippa jobba iaf.

Hade tänkt att sätta mig och pyssla lite men det blev en pumpa idag istället. :) Lite tidigt jag vet men jag kunde inte hålla mig längre.

Vår nya inneboende på balkongen!

Nu är jag nästan för trött för att att orka tänka. Men imorgon ska jag försöka få till ett grattiskort.. ska bara hämta min blomleverans som väntar på mig på DHL:s serviceställe först!!! Mina blommor går som smör i solen.. så behöver verkligen fylla på förråden.

Senaste alsterna har massa blommor..








okej sista kanske inte hade massssa blommor.. men en vikning.. som höll på att göra mig fullkomligt gråhårig. Men de som beställt kortet var mer än nöjda så då får jag väl anse mig själv nöjd med slutresultatet. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback