Scrapträff hos Stellas!

I tisdags var det åter dags för scrapträff hos Stellas i väsby. Supertrevligt!!! Precis som sist. Började dagen med att åka till min underbara Linda och vi tjuvstartade lite med pysslandet redan under dagen. Precis vad man behövde på sin första lediga dag. Fick en LO gjord och två julkort. Känner mig fortfarande lite osäker på LO-upplägget. Har inte gjort så många layouts än så tycker fortfarande att det är svårt med själva kompositionen och hur man dekorerar. HUr mycket eller hur lite osv. Men om man aldrig provar så lär man sig aldrig.

Julkorten blev enkla.. Men papperna var så fina i sig att jag inte vill täcka dem med dekos. Men jag blev jättenöjd! hinner nog inte pyssla så mycket till innan helgen. Jobbar kväll både idag och imorgon och på lördag ska vi äntligen börja rita upp skisserna på vår köksrenovering. Men jag hoppas få tid att göra några julkort på söndag iaf. Det börjar ju dra ihop sig.







Sen ska vi ju inte glömma att nämna att när jag blev hämtad från jobb i söndags överraskades jag av den här underbara buketten av min underbara sambo på vår 1 års dag. Han är fin han... en riktig keeper.. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback