Frustration!

Ja... frustrerad kan man ju kalla det.. får snart tokspel. Har suttit med samma LO i flera flera dagar och kommer just det ingenstans. Hjärnan vägrar samarbeta med mig! Jag vet vilken känsla jag vill ha fram men jag hittar inga vägar dit.

Dagen började segt idag. Vaknade nästan mot min egen vilja vid 8 och tog mig ut med hundarna. Hade bara tänkt ta en kort morgonpromenad, men när jag väl hade kommit ut tog jag mig i kragen och beslöt mig för att ta en lite längre runda än jag först hade tänkt. När jag nästan var tillbaka hemma sprang vi på en jättestor labradorhane. Och klart mina småtöser skulle busa. Så blev en extra runda och nu är matte trött i benen och hundarna sover sen en timme tillbaka. Härligt med snön då vill man vara ute. Framförallt idag när det var riktigt behagligt ute med -12,5 på termometern. :)




Herregud... har hon varit så här liten :)

Knappt man kommer ihåg att hon varit så här söt och liten. Framförallt nu när hon spenderar dagarna med att tugga sönder mina saker, dra i kopplet skälla på cyklar som står felparkerade...  :)



Första dagen hemma :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback