Nu kommer lite bilder.

Nu har jag äntligen tagit tag i att föra över lite bilder från kameran!!! LO:n var ett tappert försök till distraktion efter misshandeln. Vet inte.. är inte helt nöjd.. kan bättre :-) Men den duger!


Sen har jag försökt mig på en exploding box för första gången. Min ena chef frågade om jag ville göra ett kort till en kollega som fyllt 50 nyligen. Karlar är alltid svåra tycker jag. Men då är det roligare att prova lite annorlunda vikningar istället. Den är inte helt klar (saknar skrivrutorna på de "flärparna" som är gröna + mitten) men jag lovade att bilderna skulle komma under kvällen :-) ska försöka fota allt när det är klart och i dagsljus.. ber om ursäkt för den dåliga kvaliten på bilderna samt bristen på ljus...






Men jag gillade verkligen boxen. Den kommer göras fler gånger!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angel

ohhh, den boxen blev ju skitsnygg!



den vikningen ska jag oxå prova nån gång, när jag hinner scrappar. ;-)

men i morgon hoppas jag kunna åka till stellas, men kanske inte eftersom Maja är sjuk. 40 grader i går. Hon var stekhet... :-(

Men idag är hon bättre, ligger mellan 37,5 och 38,5.

Får se hur det blir i morgon..



Saknar dig stumpan....



KRAM

Postat av: Marie

Saknar dig med vännen!!! vi får ta en tjejdag på stan någon dag... fika och glo på kläder som vi ändå inte kommer köpa sen :D



Ge lilla hjärtat en stor kram från mig!!!! och hoppas du kommer iväg till stellas..



Jag kan absolut följa med 22/2!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback