Idag har kreativiteten flödat!

Har för första gången på myyyyycket länge åter hittat tillbaka nöjet och avslappningen med att få pyssla! Har idag fått två blomkrukekort gjorda (första gången för mig.. aldrig provat den vikningen innan men älskar nu den!!!) och en surprise som jag måste vänta med att lägga upp.




Har äntligen fått användning av mina 100-tals akryldroppar i olika färger!!!!

Flyttade ut alla sakerna i köket, då vi aldrig äter där ändå :-) och fick äntligen sitta både bekvämt och med allt inom räckhåll. En klar nackdel med att bo i en tvåa med bebis på väg, två katter som river ner allt och två hundar som sen käkar upp allt katterna rivit ner, är att det liksom inte finns så mycket space för pyssel. Men jag löste det hela häromdagen när det slog mig att den dagen vi köper hus ska jag minsann fixa mig en isolerad friggebod som pysselrum!!!!! snacka om att få sitta ifred med sina tankar :-) haha..

Annars så växer magen så det knakar, tror minsann att den expanderar flera cm var dag just nu... för är ju för sjutton större var morgon jag går upp. Det känns en del att den växer just nu med, trycker och drar ordentligt i livmodern och ligamenten. Ibland inte på ett särskilt trevligt sätt. :-( Men man överlever! speciellt när sambon kommer hem med godis åt en :-)

Förresten så fyllde man år igår och blev ordentligt grattad. Fick ett Nintendo Wii av min älskade älskade sambo... :-) Boxades igår så att svetten lackade :-)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback