På västfronten... lite nytt..

Det är ca. 30 grader i vårt kök, där jag försöker sitta och pyssla lite. Men varför sitter du inne och pysslar när det är så fint väder undrar en del... jo för att som gravid och enorm så är det för vaaaaaaaaaaaaaaaarmt för mig att vistas ute. Jag smälter av att vara inne och ute är det inte svalare. Så såvida vi inte ska till stranden så håller jag mig inomhus. Svettades til och med när jag satt stilla idag.. Fick köra 10 minuters intervaller. Men efter måååånga pauser så är nu senaste beställningskortet klart. En kompis ska på bröllop och har beställt det här. Då jag inte känner personerna som gifter sig så känner jag mig rätt trygg med att lägga upp bilderna.
Blev faktiskt rätt nöjd... trots att det är svårt att koncentrera sig i värmen.





Vikningen är en hexagon petal card som man kan hitta mall på här. Jag ändrade storleken innan jag skrev ut den. Och man kan ändra "kronbladen" så man får lite olika former på den. Men den blev helt klart en ny favorit!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback