stå ut... stå ut... stå ut...

Inte många timmar kvar nu... så hoppet lever om att jag kommer att överleva även den här dagen.

När man har jobbhelg så orkar man inte så mycket mer än just jobba, tyvärr. Så har inga nya alster att presentera. Men imorgon tänker jag ta ego-dag. Kan varmt rekomendera det faktiskt. Förhoppningsvis så får jag både ork och tid att inviga nya skärmaskinen som flyttade in i veckan.



vilken skönhet eller vad säger ni :-)
Har iofs inte ens packat upp den ur kartongen, men den sitter där och väntar på att användas. Fick mindre frispel när jag satt och gjorde stafflikorten inför morsdag och upptäckte att jag överhuvudtaget inte kan skära rakt eller mäta rätt! Hur svårt kan det vara?? Tydligen skitsvårt!

Skaparlusten är väckt igen så det finns hopp om att det kommer produceras lite alster under kommande veckorna. :-)

Har ett beställningskort till ett bröllop i juli som jag kanske borde börja med... med tanke på min enastående förmåga att bara flytta runt saker och inte sätta fast dem :-) Linda tror du vet vad jag menar ;-)

Annars så sparkar bebis för fullt, snurrar runt och kittlas större delen av dagen. Magen känns redan jättestor och det känns mycket udda att den ska bli ännu större.. kommer ju få en afrikansk elefant att se liten ut..  :-( 
Men som kära sambon sa.. "Man får vara fet när man är gravid.. "...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angel

Japp, jag vet preciiis hur du är.. "Höger, nej vänster.. Hmm, kanske uppe, nej nere.." osv osv



Oh, den skärmaskinen är UNDERBAR! har ju den själv. ;-)



kraaaaaaaaaaaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback