Att göra kort som kräver matematik sent en fredagkväll = dålig idé!

Ja så skulle man kunna sammanfatta det.

Vi ska på släktträff med sambons mammas sida idag och då hans mormor fyller 75 år så ville jag knåpa ihop något till henne. Bestämde mig under dagen för att försöka mig på ett bokkort. Så när lillemannen slocknat vid 19 så smög jag upp till min något överstökiga hörna.

Det tog mig 3(!) cardstock att få till "pärmarna"... för det är tydligen väldigt svårt att räkna centimetrar när man är trött... suck på mig... mycket spillbitar blev det.

Men efter 4 timmar, ja det tog så lång tid för mig man är inte snabbast i stan, så hade jag ett färdigt kort som jag faktiskt är riktigt nöjd med!





Då mottagare pratar finska så blev det ett sent besök på google translate. På framsidan står det "Grattis" och på insidan "Grattis på födelsedagen", hoppas vi iaf :-)

Använde mig av papper från Maja Design "Mina vänner Paula", tror det var 6 och 7. Jättefina papper! Och sen har jag fått lite användning av min Big shot och min MS fjärilsstans!

Är jättenöjd! Tyckte det blev jättefint!

Nu börjar det bli dags att starta dagen.

Trevlig valborg allesammans!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback