jag vet inte... man kanske börjar bli dement...

ja.. man kanske ska börja oroa sig. Hinner inte pyssla så jättemycket just nu, är så mycket annat som tar tid just nu, som är minst lika roligt. Men då och då hinner jag knåpa ihop något kort och det gjorde jag i söndags. Svägerskan var mottagaren. Gjorde ett litet crisscrosskort med vita primarosor på. Vart helt ok för ett snabbiskort. Skrev ner hälsningen och la i presenten och så åkte vi iväg... whats wrong with this picture... inte fasen kom jag ihåg att fotografera det här kortet heller. Suck på mig. Så har inte så mycket kul att visa idag heller på pysselfronten. Blir man less på sig själv eller vad?

Får bjuda på något annat kul istället.



Så här firade vi Emils 6 månaders dag :-) är inte så illa som det ser ut.. :-) han fick smaka lite av vaniljglassen, lyckades smeta ut det i halva ansiktet och vid ett obevakat ögonblick så stal han hela glasstruten ur handen på mig. Tokunge!

Men vi kan sammanfatta dagen med att glass är gott.

Annars är det snart påsk och planen är att vi ska bygga odlingslåda till växthuset och börja olja in alla pallkragar till trädgårdslandet. Så vi hoppas på fint väder! Dagen bjuder på en visit i stora staden, dags för mig och gubben att ta oss i kragen och TBE-vaccinera oss. Kul, nej, billigt, nej men ack så nödvändigt!

Men tänkte avsluta dagens inlägg med en trevlig nyhet!

Igår kom brevbäraren och ringde på! Han hade ett paket till mig! Och ja.. nu har min Big shot flyttat in och jag är ju bara kär kär kär!!!!! Så nu blir det en usabeställningn när skattepengarna kommer. Dags att införskaffa dies dies dies!!!! Lycka lycka lycka!!!

Ha en fin tisdag!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback