vilken underbar helg!!!!!

Ja det sammanfattar nog helt min helg! Solen har skinit och visst har det stormat och blåst och haft sig. men vi har varit ute massor och fått massor gjort i trädgården. De första snödropparna har tittat upp och nu har även lite krokusar visat sig.



igår började vi riva upp det trasiga stengolvet i växthuset. Jag hoppas att vi ska kunna åka till bauhaus i veckan och köpa virke så att vi kan börja bygga på odlingslådan som ska in där. Tyvärr så hade en till ruta gått sönder nu när det stormade som värst, så behöver nog leta reda på en glasmästare nån dag. Nån gång.. 

Hann dessutom måla klart det sista till Emils rum så nu väntar vi bara på gardinen sen är det klart!! Vi är verkligen jättenöjda med resultatet!

Annars så kommer den här veckan gå i bakandets tecken. Har massa att knåda och vispa ihop. Bröd, baguetter och morotskaka. Och på lördag blir det grilldag med svärmor och familj och svåger med sambo. Kommer både bli gott och trevligt.

Men idag skulle jag kunna döda för något sött, men jag står på mig och står ut! Heja mig!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback