2 dagar kvar till jul..

och sista julpysselprojekten är klara!

Blev ett par klappetiketter till i metal art-anda och ett presentkort som ska ges bort.

Etiketter:



Fullkomligt älskar den här tekniken! Köpte hem lite "embossing"verktyg som älskade sambon var snäll och hämtade till mig idag och det gjorde inte det hela tråkigare! :-)

Presentkortet:



Alla stämplarna är embossade med svart fine detail.

Ikväll bakas det vörtbröd i huset och imorgon ska det förberedas inför julafton. Har alldeles för mycket att göra som vanligt. Vet inte hur jag ska orka med allt, men man gör väl det på något vis.

Annars är jag bara less idag.. Less på att vara gravid och less på att vara enorm och att alla rörelser gör ont. Vill att hon ska komma nu så jag slipper det här... men ja man har ju inte så mycket att säga till om på den punkten. 7 dagar kvar till beräknad födsel idag... Bara jag slipper gå över!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback