Äntligen....

...har jag fått tummen ur och fått in bilderna i datorn!

Men...

Jag ber redan nu om ursäkt för den hemska bildkvalitén! Är ursvårt att fota bra i vanligt ljus... 100 ggr svårare när det jämnt envisas med att bli mörkt innan man hinner få det klart! Men hoppas de duger iaf :-) Är faktiskt nöjd med alla! Visst de är ju inte jätte"juliga".. men på ett lite lagom sätt ändå.. :-)















En salig blandning kortvikningar blev det! Men oj vad kul det har varit! Länge sen jag kände att det var skoj att pyssla! Men det har nog egentligen mest berott på en enorm trötthet och ett barn som vägrat lägga sig i tid.. att sätta sig kl 22 helt utpumpad verkar inte göra mirakel för inspirationen! Men nu är jag på g igen! Så vem vet.. Emils album kanske kan få någon mer LO närmsta året hahaha...

Sen ska vi ju inte glömma mitt lilla hemliga projekt! Bästaste scrapgurun Linda fyllde ju 25 (... ;-)....) igår och klart hon måste uppvakas som den stjärna hon är! Så det fick bli ett stjärnkort!





Var lite skönt att få göra något som inte hade ett dugg med jul att göra mitt i allt! Pilligt värre men fint vart det!

Annars så knallar livet på här. 16 dagar tills bebis är beställd. Jag är enorm och trött och just det enorm! Ser fram emot att hon ska komma och få slippa vara så otymplig i hela kroppen! Får se om hon kommer innan eller efter jul :-)

Lillemannen är lika busig som alltid.. kanske därför man känner sig så otymplig... att springa efter en 14 månaders tar ut sin rätt på den höggravida kroppen! Och mycket spring blir det för han är ett litet busfrö!




Gladaste ungen i stan!

Permalink Kort Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback