Ett snabbiskort...

fick knåpa ihop ett litet grattiskort på två röda idag..och det skulle vara till en ung herre som blir 35 år just idag. Tycker kort till karlar är svårare än något annat. Men fick för mig att utgå från idéen om metal art. Inget revolutionerande men så här blev resultatet:



Insidan:



Kanterna är embossade med lite Utee Platinum, tyckte att det funkade ihop med framsidan. I lilla fickan på vänster sida ska det sitta ett gäng trisslotter men de fanns inte tillgängliga när jag behövde fota så ni får använda fantasin.

Önskar lite att jag hade skippat blommorna på framsidan och tagit typ brickor eller något istället.. men man lär sig. Är en väldigt rolig teknik iaf!

Imorgon kommer det bild på ett julpresentkort som jag fipplar med ikväll. Vi skulle egentligen vara iväg på kalas men min foglossning är nästan lika med döden ikväll så jag och Emil hänger hemma och Per fick åka och kalasa på egen hand. Hoppas att lillemannen bestämmer sig för att sova inom 1 timme så man kan få slappa lite för jag är helt slut idag! Men man kanske får vara det med 12 dagar kvar på graviditeten (hoppas vi iaf)

Trevlig helg alla glada!

Permalink Kort Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback