Julen kom...

den såg och den segrade..

Ja eller typ någon sånt iaf.. :-) Blev alldeles lagom för min del. Var helt slut när alla åkte hem vid 16:30. Men vi åt gott och hade gott sällskap och Emil fick mängder med jättefina klappar som han har lekt med nonstop sen julafton.

Nu sitter vi bara och väntar på att förlossningen ska komma igång. Är bf om 2 dagar.. den 29:e december. Tror inte jag sovit på snart 3 dagar, iaf inte i någon större utsträckning, så kan inte säga att jag känner mig så redo. Men jag är så less på att vara gravid och ha ont konstant nu att jag inte bryr mig. Hon kan komma NU!!! Men inte så mycket man kan göra åt saken. Bara att vänta antar jag. Vi får väl se om det blir en 2011:a eller om hon driver mig till vansinne och kommer 2012 istället.. Den som lever får se. Jag hoppas bara att jag ska få sova inatt.. känner att jag behöver det.

Men trots att det är jobbigt och tungt och smärtsamt så är lillan efterlängtad!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback