Vilken underbar 4:e advent...

Ja det måste jag säga. Har varit en jättemysig dag. Vi har tagit in granen och klätt den tjusig och fixat och donat lite här hemma. Julkänslan och stämningen börjar komma mer och mer för var dag och inte blir den sämre av att det äntligen är vitt utanför fönstret. :-) Har ingen aning om hur länge vårt vita vinterland tänker stanna men jag njuter av den så länge det finns här :-)

Har idag blivit klar med de näst sista två julprojekten jag har nämligen två "presentkort"...

Nummer 1.



Underbart Maja design papper (återigen haha) tror det var från årets vinterkollektion. Jättefint!

Nummer 2.



Riddersholms design på det pappret och det är minst lika fint som Maja design :-) Från kollektionen The Day Before och tror det hette "The Feast".. men är inte hundra.

Vikningarna är sk kuvertvikningar och är perfekta som "presentkort" tycker jag. Går snabbt att göra och krävs inte massa mäta och skära. Bara vika och klistra!

Nu får man hoppas att mottagarna blir lika nöjda med innehållet som jag är med inslagningarna :-)

Men nu är klockan mycket och sängen ropar mitt namn med stora bokstäver!

Hoppas att ni alla haft en trevlig 4:e advent, det har vi!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback