Det är här... det är här... mitt skrivbord är här..

ja i fredags åkte vi till ikea och köpte det!!! Äntligen.. hehe så spektakulärt är det väl inte egentligen. Men jag har väntat i många år på en egen pysselhörna och nu är den här :-)

Blev en bänkskiva i "valnöt", 186 cm lång, och sen valde vi de vita benen till. De grå var ju asfula.. Provkörde det i helgen och ja.. det är underbart med lite utrymme. Har tyvärr inga bilder än på helgens alster. Men gjorde klart ett konvulutkort som jag haft liggande en månad typ, fixade lite kaffefilterblommor och dekorerade även lite ljus med stämpeltryck. Det sistnämnda var så enkelt :-) Så tyvärr vänner nu vet ni nog vad ni kommer få i gåbortpresent av oss framöver.

Men det som är kvar att ordna är en magnettavla på väggen, Har hittat en som inte ser ut som en typisk whiteboard, och sen ska en ordentlig stol införskaffas. Min stackars rygg tror ibland att den är 90 år gammal. :-( och sen vill jag väldigt gärna ha den här ....


Men det får bli en annan månad. För härnäst på to-do-listan står odlingsbänkar till trädgården. Det blir nästa månads projekt. Då ska det snickras och donas :-)

Slutligen så kommer ett tips för er som tänkte köpa födelsedagspresent till mig i år... (visst fyller inte förrens i juni men aldrig fel med framförhållning :-)....) så önskar jag mig en Big shot och Tim Holtz dies!!!


vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha...

Har till och med bestämt vart på skrivbordet den ska stå :-)

Over and out!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback