blir inte mycket gjort...

jag har hysterisk abstinens... vill inget annat än att få sätta mig och pyssla lite.. men vad ska man göra när man varken har plats eller tid eller ork?

På söndag åker hela familjen upp till Lindvallen för lite skidor, lite mys och mycket avkoppling. Men så fort vi kommer tillbaka blir det rusning till ikea så jag ÄNTLIGEN kan få mitt skrivbord.. ohh vad jag längtar.. har i brist på annat redan suttit och vikt lite kortbaser som jag ska dekorera när jag har någonstans att sitta! Blev så inspirerad av det här inlägget (kortet är urvackert!!!)



så här ligger det en vikt kortbas och bara väntar på att få bli iaf hälften så fint som det här.. :-)

Snart så... bara 10 dagar kvar...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback