Dags att blåsa liv i gamla bloggen...

Här har det varit stendött i över en månad. Inte för att jag inte har haft saker att dela med mig utan mest för att jag inte fått tiden att räcka till för att hinna pränta ner dem.

Så vart börjar vi.
Livet är bra. Bebis i magen har nu hunnit bli 15 veckor gammal. Det går fort fort fort... :-) man hinner ju knappt med. Men jag mår bra och så vitt vi vet så mår bebis bra.

Den stora "bebisen" växer också så att det knakar och han blir 9(!!!!) månader om 2 dagar. Hur gick det till egentligen??? Galet värre. Han kryper med turbomotor och går om han får hålla sig i saker. Så inget sitter säkert längre i huset. Men det är så kul, allt går så fort med honom nu.



Har hunnit pyssla lite med. Har blivit 2 stycken "presentkort" till mamma och pappa. Jag och systeryster bjöd dem på middag på Lemongrass i Malmö. Mycket lyckad kväll!!!




Sen tog ena svägerskan studenten så fick ju göra ett kort till henne med. Hittade ett papper som jag tror faktiskt är ett av de allra första papperna jag köpte när jag började scrappa. Men nu vart det perfekt till det här projektet!
Hon skulle få pengar så fick bli ett kuvertkort till.



Har äntligen fått hem alla bilder jag beställt framkallning på. Så härnäst ska det börjas med Emils album. Dags att sätta igång snart för snart är den lilla tid man har just nu försvunnen.

Som liten avslutning så måste jag få skryta lite över mitt växthus. Det växer så det knakar där inne.

Kolla bara in våra gurkor och vattenmelonen som nu blivit nästan lika stor som en bandyboll.



Blir en första gurkskörd om 1-2 dagar.. jippi!!!

Nu blir det popcorn, soffa, underbar sambo, sovvägrande bebis och Top gear specials-maraton! En alldeles perfekt söndag med andra ord :-)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback