såååå lat dag...

ja det får man verkligen säga att jag och lillemannen har. Vi har typ stigit ur sängen klätt på oss, ätit lite och busat. Men sen är det nog inte så mycket mer. Men efter två dagar med fullt ös så är det rätt skönt att kunna slappa lite. Och då vårt lilla monster inte sover på nätterna sen ett par månader tillbaka så kan jag inte direkt säga att jag besitter någon överskottsenergi ändå. Men jag laddar inför helgen! Sambon tar med sig lillen och åker till svärmors sommarstuga och jag får äntligen äntligen äntligen äntligen solotid. Då kommer bästa scrapgurun Linda hit och så har vi tjejkväll med tjejsnack, god mat och pyssel. Misstänker att Big shoten kommer gå varm :-)

Annars så växer allt här buskar, träd, gurkor och bebisar. Allt blir större och bättre :-) även jag :-) men inte på vågen, den har stått still sen jag blev gravid = yay! hoppas kunna hålla det några veckor till iaf, sen kan jag nog inte göra så mycket åt det.

Ja händer inte så mycket här idag. Väntar på att kycklingen ska tina sen ska det kokas lite barnmat. Så avslutar här med en bild på vår alldeles egna terrorist som nu i snart 20 minuter lekt "gömma telefonen under soffan"..

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mango

jag tycker det är så roligt att du börjat skriva igen! det är kul att följa dig o din familj :) ni är så fina

Postat av: Marie

Tack gumman!



Jag läser din blogg med var vecka men jag är urusel på att lämna kommentarer för tillfället.. kan kanske bero på segheten i min kola, vad vet jag!!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback