Vem behöver.....

gymkort och tid på stranden när man har en stor gräsmatta som måste klippas???? Idag tog den säkert 1,5 timme och klippa och jag är helt slut nu.... Kastade mig i duschen, lyxade med ett glas hallonsaft och sitter nu i soffan och försöker återfinna min normala kroppstemperatur.... vaaaarmt! Men nu är det gjort och gubben kommer bli glad för jag vet att han hade tänkt göra det idag när han och lillemannen kommer hem från farmor. Alltid härligt att kunna göra någon glad! :-)

Och igår hade jag besök av världens bästa Linda... Blev italiensk kycklingsoppa (världens bästa kycklingsoppa...mmm... tur jag gjorde en stor sats så jag har massor kvar att äta!) och jordgubbar på kvällen. Sen var iaf Linda duktig och gjorde två kort (och jag hävdar bestämt fortfarande att 7,5+7,5+15=30 oavsett vad linjalen sa... dumma den) jag tog mig iaf äntligen i kragen och monterade upp mina nya stämpar på EZ. Alltid något! :-) och Linda... korten blev bra!!!! bara så du vet... Hoppas kunna finna lite tid och ork snart att fortsätta på Emils album... kanske när Per har semester??

Men nu ska jag slappa i soffan en liten stund innan resten av dagen ska få fortsätta... Hoppas mina grabbar kommer hem snart för börjar nog få lite abstinens efter min terrorist ändå...



..och även efter den stora terroristen... :-)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Njaaa, säger jag fortfarande om korten. ;-)

Men soppan och sällskapet var helt underbara! LOVE U Darlin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback