Emils födelsedagstavla.

Idag tog jag äntligen itu med Emils födelsedagstavla. Den blev i samma färger som hans rum är i nu och jag blev faktiskt väldigt nöjd. Får en liten känsla av att det saknas något mitt på ungefär men kan inte sätta fingert på vad det skulle vara.







Den lilla Tim Holtz-fågeln har fått Glossy accent runt omkring sig och Crackle accents i mitten. Tyckte iaf att resultatet blev bra! :-) Kanterna på pappert är stämplade med Tingturastämplar och Distress ink Black soot.

Träramen är från Panduro Hobby och målad med svart träfärg. 

Har försökt mig på att göra några pappersblommor idag. Sådana som påminner om dessa:


Bild lånad från Pysseltagen.se

Skulle dock behöva en lite cirkelstans för jag kan då inte klippa runda cirklar haha.. Får anteckna det på Vill-ha-och-behöver-listan.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback