Gissa mums:et? :-)



Den här står klar i mitt kök just nu... gissa vad det är...

Längtar efter att få sätta tänderna i en rejäl bit :-)

Annars är jag helt helt helt slut idag, går på ren vilja för någon energi finns det dock inte. Natten var fruktansvärt. jag mår lite halvfunky och E. vaknade kl 01:30 och bestämde sig för att det var dags att gå upp igen. Så det var bara att knalla upp och göra om hela nattningsproceduren igen. Var helt körd efter det så gick upp och la mig i gästrummet. Men det var ju bara att gå upp strax efter 6 igen när sambon skulle åka till jobb.

=

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  TRÖTT  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Får hoppas att natten som kommer blir bättre.

Sen har vår goa pojke fått för sig att han ska dricka ur alla glas som han ser. Oavsett vad det är i dem. Och får han inte det så blir han fullkomligt rosenrasande. Hävdar bestämt att det humöret måååååste komma från Per. hahaha... Men det går att distrahera honom genom att ge honom ett eget "glas"... eller rättare sagt min shaker... den springer han runt i gåstolen med och "dricker" ur... och är jätteglad!



Förresten så kommer strecket han har snett över pannan från en frontalkrock med underredet på soffbordet. Mycket dumt att rulla in i det med huvudet först... men men...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback