The black devil och ett par babyskor... :-)

Ja i fredags flyttade vår nya (3:e) katt in hos oss....

Have you met .....



BAZINGA!
(eller the black devil som vi kallar honom)

Han är pyttepyttepytteliten och alldeles alldeles sjövild. Är värre att hålla koll på honom än Emil. phu.... Men supersocial och jätterolig!

Dessutom har vi idag varit och besökt ett par vänner som nyligen fått bebis. Så vad passade inte bättre än att ett par babyskor! Så här har ni mitt första försök på ett par babyskor. Hittade mallen här.



Jag är jättenöjd.
De är gjorda av ett ljusblått cardstock, mönsterna är swirls stämplade med Distress inks Faded jeans. Sen fick det bli lite blingbling för att piffa upp det hela lite och satinband som skosnören. Jag är absolut jättenöjd!

På presenten dem fick satt den här tagen.



Tyvärr syns det inte att hela tagen är sprayad med guldig mist. Men jag är supernöjd. Enkel men fin. Finns så många som gör helt otroliga tags men jag får inte till det. Skulle också vilja kunna... men jag tränar på. Skam på den som ger sig...

Annars knallar livet på här hemma. Min sallad har tittat upp ur jorden så även mina rädisor. KUL!
Emils rum är nu klart! Gardinerna sattes upp idag och myrorna är på väggen och vi är supernöjda! Ett kul rum precis som ett barnrum ska vara.
Och de som tror att man är sysslolös som föräldraledig... det här tog honom 1 minut.....



Det var väldigt viktigt att plocka ur ALLA leksaker... så att man kan leka med korgen... TOKunge!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Skorna är ju heeelt ljuvliga!

Den mallen ska jag kolla på, helt klart..



Kraaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback