woohoo..

...idag kommer elektrikern. Det har bara tagit 10 veckor, hur svårt kan det vara... tydligen jättesvårt. Men idag kommer han och kopplar in vår värmepump :-) lagom till att det är dags att stänga av den för säsongen :-) tajming. Men bättre sent än aldrig eller hur. Ska bli skönt att bli av med sladden som förfular vår framsida.

Igår hade vi finbesök av Helena och lilla Tuva. Blev en promenad i solen följt av superfika på balkongen. En riktig feel-good-day :-) sådana behöver man många av. Och snart så kommer våra härliga utemöbler upp från Skåne så då kan man börja njuta på altanen på riktigt.

Har dock inte hunnit med så mycket pyssel på sistone. Trädgården har tagit mycket tid och muskelkraft senaste veckorna. Men jag har några projekt framför mig att sätta tänderna i. Ska göra examenskort, ett par grattiskort och mors dagkort. Sen om tid och energi räcker till så tänkte jag börja på Emils album. Så sysslolös behöver jag inte vara.

Idag är jag bara jättetrött så blir nog en lugn hemmadag. Tänkte försöka hinna baka lite bröd och fylla upp frysen igen. Det får nog räcka som projekt för dagen.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mango

åh kan du inte skicka ett par bröd hitåt? mitt sista försök ville inte jäsa, så det blev ett par platta rågbröd... brukar faktiskt lyckas med bröd men när det inte jäser så är det tradigt!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback