Gör en rövare...

och lägger upp en bild på ett kort som mottagaren först kommer att få imorgon men håller tummarna för att de inte är inne och läser idag :-)

Kortet var tänkt till ett dop som vi skulle ha åkt på för ett par veckor sen. Men då jag dagen innan gjorde illa ryggen så illa så att jag inte kunde röra mig på flera dagar så kom vi aldrig iväg. Men imorgon kommer kort och present levereras till lilla mottagaren.

Provade på center step card vikning och måste säga att det var såååå enkelt (för man nu har en underbar Scor-pal att jobba med haha) och blev så läckert. Gillar verkligen den vikningen! Papperna är från Maja design (surprise surprise...) ur Mina vänner-serien, en hemmagjord kaffefiltersblomma och lite annat. Fotavtrycken är ett stämpelset från ja... ingen aning har haft dem några år.. stämplade med Walnut stain och embossade med clearpulver för lite glans. Jag är nöjd! (och för att ha haft ett nästan halvår med absolut ingen skaparlust alls så är det så skönt att äntligen få känna så!!!!)



Rakt framifrån



Idag ska det fixas och trixas massa hemma och förhoppningsvis så ska vi hinna få upp lite adventsmys i huset! Älskar den här tiden på året... man får lite ljus omkring sig igen i allt mörker. Underbart!!!

Permalink Kort Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback