Long time no scrap...

men nu är det ändring på det! :-)

Idag har det producerats årets första julkort och av spillbitarna så blev det en altrad tändsticksask. Och jag känner mig jättenöjd med båda. Upptäckte dock det enorma behovet av fler spellbinders så igår fick ett paket Spellbinders standard circle large trilla ner i varukorgen när jag ändå köpte min Scor-pal. :-) Försökte övertala kära sambon att köpa scrapsaker till mig i julklapp men han tvår sina händer och vägrar ge sig in i den djungeln. :-) Tråkmåns på honom :-)

Men här kommer bilder på dagens verk (dock lite gulare än i verkligheten, det hann bli mörkt ute innan jag hann fota idag)



Hittade lite större tändsticksaskar på rusta (3 för 14,90 kr) med röd bas. Perfekta för ändamålet. Pappret tror jag är Maja design, men vågar inte svära på det för jag minns inte... blommorna är superfina callor från Scrapdraken och lite vita halvpärlor i hörnet. Svårare än så behöver det inte vara.



Här har vi dagens kort. Provade här på en ny kortvikning som jag hittade på www.splitcoaststampers.com, Telescoping card. Tycker det är effektfullt och tufft! Inga vikningar så långt ögat kan nå :-)
Och så här ser det ut utdraget.



Lite rött cardstock, Maja design papper, stickles, pearlmaker, blommor från Scrapdraken, två brads och vips så har man ett kort. :-) gilla gilla gilla. Kommer bli fler kort i den här varianten!

Sen måste jag ju avsluta med lite kort på vårt lillmonster. Tydligen är Bumbibjörnarna i hörlurar ett mycket intressant fenomen..



Sötnosen!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla Seth Becker

Åh, så fint Marie!!! Du är verkligen duktig!!!

Blir mycket impad!!

Kul att se dina alster.

Kram Camilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback