Produktiv scraplördag :-)

Igår skulle vi på 35-års kalas och klart man måste ha ett kort med sig :-) Så lördag förmiddag ägnades åt att knåpa ihop ett grattiskort. Då jag fastnat lite för Telescoping card så fick det bli ett sånt till :-)

Här kommer resultatet:



Utfällt:



Papperna är två olika Maja design och brunt cardstock, grattisstämpeln är embossad med svart fine detail, vita halvpärlor, en körsbärsblomma och lite bruna rosor. Vart riktigt nöjd med det här kortet och det blev mottagaren med :-)

Måste säga att jag nog är lite förälskad i mina Spellbinders, förstår inte hur jag klarat mig utan dem innan :-)

Mer nytt på scraphimlen är att en Scor-Pal nu flyttat in i min pysselhörna. :-) Har inte hunnit köra in den än... men det ska jag göra i veckan. Har ett litet projekt in mind.. :-) Men fin är den.

Nu ska det fixas och trixas här hemma.. Vad ska man annars göra en söndag så mulen och grå som denna? :-)

Permalink Kort Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback